رپورتاژ کالا

عینک خلبانی طرح پلیس – با قابلیت دیدن پشت سر

عینک خلبانی طرح پلیس

عینک خلبانی UV400 با طرح پلیس، محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که امکان دیدن محیط پشت سر را فراهم کرده است. عینک خلبانی دارای ۳ مزیت، ضد آفتاب، دارای UV400 ضد تشعشعات مضر و دیدن پشت سر، است. فناوری پیشرفته‌ای که در عینک خلبانی طرح پلیس به کار گرفته شده است باعث می‌شود به راحتی و بدون جلب توجه، به روبرو نگاه کرد و پشت سر خود را دید. این دوربین به دلیل داشتن قابلیت UV400 به چشم هیچ آسیبی نمی‌رساند. استفاده از عدسی‌های جدید و کاملا جالب در این عینک باعث جذابیت خاص در چهره شده و ضمن اینکه دیدن پشت سر را هم به راحتی ممکن کرده است. این عینک یک محصول جدید است که تا به حال مانند آن در بازار نبوده است.

عینک خلبانی طرح پلیس – با قابلیت دیدن پشت سر
عینک خلبانی طرح پلیس – با قابلیت دیدن پشت سر

 توضیحات عینک خلبانی طرح پلیس

عینک خلبانی UV400 طرح پلیس محصول جدید و فوق‌العاده‌ای است که در آن واحد هم به عنوان یک دوربین برای دیدن محیط پشت سر و هم محافظ چشم‌ها در مقابل آفتاب و اشعه‌های مضر است. این عینک برای استفاده کنندگان مثل چشم سوم است.

هر‌چند پیش از این، ضرب‌المثل «فلانی پشت سرش هم چشم دارد.» فقط در حد حرف و رویا بود، اما این روز‌ها نسل جدید تکنولوژی به کمک انسان‌ها آمده تا رویای دیرین همه جا چشم داشتن، محقق شود. این روز‌ها با عینک خلبانی می‌توان چشم سوم داشت و پشت سر را هم دید.
در اکثر کیف دزدی‌هایی که صورت می‌گیرد اگر فرد بتواند فضای پشت سر خود را و در نتیجه دزد و موتور را ببیند مانع سرقت می‌شود. بنابراین می‌توان گفت عینک خلبانی با امکان دیدن پشت سر می‌تواند تضمین کننده امنیت باشد و افراد را از موقعیت‌های تهدید کننده زیادی در امان نگه دارد.

جالب اینکه بسیاری از شعبده بازان و تردستان مطرح جهان نیز از این عینک برای انجام بسیاری از تردستی‌ها و شعبده‌بازی‌های پیشرفته خود استفاده می‌کنند.

عینک طرح پلیس به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست آورد. طراحی این عینک به گونه‌ایی است که هم برای آقایان و هم خانم‌ها قابل استفاده است.

عینک دارای ویژگی UV400 ضد تشعشعات مضر است. نور آفتاب اشعه‌هایی از خود تولید می‌کند که برای چشمان و پوست بدن بسیار خطر ساز بوده و ممکن است مشکلاتی جبران نشدنی را به بار بیاورد.

با فهمیدن این موضوع تغییراتی جدید بر روی عینک آفتابی صورت گرفت. لایه‌ای جدید ساخته شد که مانع ورود اشعه‌های ماوراء بنفش به داخل چشمان می‌شد. عملی که مانع ورود اشعه ماوراء بنفش به داخل چشم می‌شود را استانداردی به نام یو‌وی‌۴۰۰ نامگذاری کردند. این استاندارد بر روی هر محصول نشان دهنده این است که اشعه ماوراء بنفش به هیچ وجه از آن عبور نخواهد کرد.

عینک خلبانی طرح پلیس – با قابلیت دیدن پشت سر
عینک خلبانی طرح پلیس – با قابلیت دیدن پشت سر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا