رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب ماشین لندر LD-55 با قابلیت ردیابی آنلاین

دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو، برند لندر، ردیاب قوی و کارآمد برای موقعیت یابی خودرو و وسایل نقلیه شما می‌باشد. این ردیاب در چندین مدل عرضه شده که دارای امکانات و خصوصیات تقریبا یکسانی بوده و تنها در چند مورد با هم تفاوت دارند که در بررسی هر کدام از آنها، به آن موارد اشاره می‌شود. یکی از آنها، مدل LD-55 است. این ردیاب دارای چندین روش ردیابی و ارسال هشدارهای متعدد است. شما می‌توانید قابلیت Geofence را بر روی آن فعال نمایید. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید یک محدوده مشخص را برای تردد خودرو هدف تعیین نمایید تا در صورت خروج خودرو از بازه مکانی تعیین شده، دستگاه به شما هشدار دهد. عکس این عمل هم صورت می‌گیرد. یعنی با ورود به محدوده ای که تعیین کرده اید، هشدار دریافت خواهید نمود. هشدار لرزش و ضربه، جابجایی، هشدار اتمام باتری، قطع شدن باتری خودرو و سرعت غیرمجاز از دیگر ویژگی های این ردیاب خودرو قوی و کارامد می‌باشد. تمامی هشدارهای بالا از طریق نوتیفیکیشن بر روی گوشی، ارسال پیامک و تماس، به شما اعلام می‌شود.

گزارش موقعیت خودرو

ردیاب خودرو لندر می تواند آخرین موقعیت مکانی خودرو را به صورت آنلاین به شما نمایش دهد. همچنین موقعیت لحظه ای خودرو به صورت آنلاین و زنده قابل مشاهده است. موارد فوق، از طریق پیامک و تماس نیز می تواند به شما گزارش شود. ردیاب خودرو لندر قادر است تمامی موارد ذکرشده را به مدت ۳ ماه در خود ثبت و ذخیره نماید.

روش های ردیابی

شما می توانید به روش های متفاوتی خودرو یا هر وسیله نقلیه ای که ردیاب را بر روی آن نصب نموده اید ردیابی نمایید.

اولین و شاید ساده ترین روش از طریق نرم افزار است. ابتدا اپلیکیشن مخصوص ردیاب را که بر روی کوشی هوشمند خود نصب نمایید. (این نرم افزار بر روی گوشی های اندروید و آیفون قابل نصب است). پس از آن می‌توانیدبه صورات آنلاین و لحظه ای، خودرو خود را بر روی نقشه مشاهده و ردیابی نمایید.

ردیاب خودرو لندرموقعیت یاب آنلاینردیاب ردیابیردیاب خودرو

روش بعدی استفاده از وب سایت است. با ورود به وب سایت مربوطه و واردنمودن نام کاربری و رمز عبورخود می توانید موقعیت خودرو خود را بر روی نقشه مشاهده نمایید.

همچنین با ارسال پیامک و تماس و ارسال کد مخصوص مربوط به ردیابی، این عمل انجام می شود.

هشدارهای ردیاب خودرو لندر LD-55

هشدار بالارفتن از سرعت مجاز تعیین شده

هشدار خروج از محدوده امن جغرافیایی تعیین شده(Geofence)

هشدار ورود به محدوده تعیین شده

هشدار جابجایی خودرو

هشدار روشن شدن خودرو

هشدار ضربه و لرزش

هشدار قطع شدن باتری خودرو و خاموش شدن آن

هشدار اتمام باتری

بررسی تخصصی ردیاب لندر

ردیاب های لندر بر خلاف برخی از ارائه دهندگان سرویس های ردیابی از سرور های بسیار قدرتمند داخلی برای موقعیت یابی خودرو  استفاده می‌کند که در سرعت و امنیت و کارایی ردیابی خودرو بسیار تاثیر گذار است. در نتیجه ردیاب LD-55 یک دستگاه ردیابی برای ناوگان حمل و نقل سنگین و سبک و همچنین موتورسیکلت و قایق قابل استفاده می‌باشد. کوچک بودن این دستگاه ردیاب سبب می شود که بتوانید آن را به صورت مخفی در داخل کابین خودرو یا زیر فرمان یا حتی زیر کاپوت ماشین نصب نمایید. به گونه ای که قابل رویت نباشد. ردیاب از طریق کابل ECU نصب می‌شود. نصب راحت و آسانی داشته و نیاز به سیم کشی طولانی ندارد.

این مدل از ردیاب لندر قابلیت خاموش نمودن از راه دور خودرو را ندارد. اما این ویژگی در مدل ردیاب خودرو لندر LD-56R وجود دارد. همچنین فاقد کلید تماس اضطراری(SOS) و هشدار باز شدن درب خودرو می باشد.

ویژگی های اجمالی ردیاب خودرو لندر LD-55R

  • سیم کارت خور
  • اپلیکیشن موبایل برای نصب بر روی گوشی اندروید و IOS
  • مشاهده مسیرهای پیموده شده و نمایش موقعیت لحظه ای خودرو
  • ثبت رکوردها و موقعیت ها به مدت ۳ ماه
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • هشدار قطع برق باتری خودرو و هشدار اتمام باتری
  • هشدار جابجایی خودرو
  • هشدار لرزش و ضربه
  • هشدار ورود و خروج از محدوده تعیین شده
  • هشدار سرعت غیرمجاز

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا