رپورتاژ کالا

ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09

ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور DZ09 یک محصول برای دنیا‌ی مدرن است و طوری طراحی شده که‌ برای هرکس، با هر سایز مچی مناسب باشد. این ساعت جزو معدود ساعت‌هایی است که قابلیت گرفتن فیلم، عکس و پخش فایل‌های MP3 را دارد و از کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی و اینترنت نسل سوم پشتیبانی می‌کند و جست‌جوگر اینترنت، کرنومتر، ضبط صدا و قدم‌شمار بصورت پیش‌فرض بر‌ روی آن نصب است. همچنین این ساعت به دوربینی که در جلوی ساعت قرار گرفته مجهز است و از سیستم عامل اندروید و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. با خرید این ساعت توانایی استفاده از شبکه‌های مجازی مانند فیسبوک، توییتر و… بر روی دست فراهم خواهد شد.

ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 - موبایل کوچک ساعتی
ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 – موبایل کوچک ساعتی

ساعت هوشمند سیم کارت خور DZ09

سیم‌کارت این ساعت در زیر باتری آن متصل می‌شود. صدای زنگ ساعت DZ09 به حدی بلند است که هیچ تماسی از دست نخواهد رفت. این ساعت قیمت مناسبی دارد و از سایر ساعت‌های هم رده خود ارزان‌تر است. ساعت هوشمند سیم‌کارت‌خور قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با دوربین‌ ۱/۳ مگاپیکسلی را دارد و می‌توان این عکس‌ها را در یک کارت حافظه تا حداکثر۳۲ گیگابایت ذخیره کرد. این ساعت دارای یک قابلیت پیشرفته به نام قدم‌شمار (Pedometer) است که بر روی آن بصورت پیش‌فرض نصب شده و می‌تواند با محاسبه مسافتی که در طول روز طی می‌شود میزان کالری مصرف شده کاربر را گزارش دهد.

ساعت هوشمند DZ09 یک MP3 Player عالی است و فایل‌های صوتی را به خوبی پخش می‌کند. علاوه بر این از بلوتوث ورژن ۰/۳ پشتیبانی می‌کند و دارای قابلیت ضد‌ سرقت (Anti-lost) است. اگر گوشی متصل شده به ساعت از آن دور شود یا بلوتوث گوشی ناگهان قطع شود، ساعت هوشمند DZ09 با یک زنگ اخطار کاربر را از این موضوع با خبر می‌کند. امکان ارسال پیامک و برقراری تماس این قابلیت را به کاربر می‌دهد که دیگر گوشی‌های سنگین خود را با خود حمل نکنند. ساعت هوشمند DZ09 امکانات بسیار زیادی دارد، بطوری که خرید یک گوشی با این امکانات بسیار گران قیمت خواهد بود.

ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 - موبایل کوچک ساعتی
ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 – موبایل کوچک ساعتی

مشخصات ساعت هوشمند DZ09

  • نمایش ساعت و تاریخ
  • نمایش شماره فرد تماس گیرنده
  • مشاهده پیام‌ها
  • پاسخ گویی به تماس‌های ورودی
  • پخش موسیقی از طریق بلندگو داخلی
  • پخش ویدیو (فرمت‌های محدود)
  • کنترل تناسب اندام و نمایش میانگین قدم‌های پیموده شده در طول روز از طریق سنسور‌های تعبیه شده در ساعت
  • کنترل دوربین از طریق شاتر تعبیه شده بر روی بدنه ساعت
  • زنگ هشدار هوشمند
  • ردیابی هوشمند در صورت مسروقه شدن ساعت
ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 - موبایل کوچک ساعتی
ساعت هوشمند موبایلی طرح سامسونگ DZ09 – موبایل کوچک ساعتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا