رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب موتور سیکلت Coban GL-102، ردیاب و دزدگیر ضد آب ریموت دار موتورسیکلت

ویژگی ها و مشخصات فنی Coban GL-102

  • قابلبت مشاهده نتایج ردیابی لحظه به لحظه بر روی موبایل
  • دارای ریموت و قابلیت استفاده به جای دزدگیر
  • مجهز به آنتن LBS برای مکان یابی در نقاط کور و مسقف
  • بستر نرم افزاری فارسی و انگلیسی برای ردیابی
  • ضد آب و ضد ضربه مناسب برای استفاده در هر شرایط محیطی

طراحی و ساخت

ردیاب موتور سیکلت ریموت دار - جایگزین دزدگیر

بدنه فلزی این ردیاب در کنار رعایت استاندارد های طراحی ضد آب و ضد ضربه در طراحی این دستگاه باعث شده تا بتوان از ردیاب Coban انتظار داشت در هر شرایط آب و هوایی مانند شرایط بارانی، برفی یا گرم و خشک، سنگلاخی و شنی عملکرد مطلوب خود را حفظ کند تا بتوان گفت می‌توان از این ردیاب ماهواره ای در هر شرایط و با هر نوع کاربردی مناسب است؛ انتظاری که در تست های انجام شده تا حد زیادی به وقوع پیوست.

طراحی ظریف و نازک این ردیاب کوچک باعث شده تا بتوان از آن برای وسایل نقلیه سبک مانند موتورسیکلت یا حتی دوچرخه استفاده کرد؛ هرچند که با توجه به قابلیت های این ردیاب، این مکان یاب از نظر کارایی تفاوت چندانی با ردیاب های خودرویی ندارد.

سخت افزار و نرم افزار

ردیاب موتور سیکلت ریموت دار - جایگزین دزدگیر

در ساخت این ردیاب از چیپست SIRF3 chip استفاده شده که می‌توان گفت یکی از بهترین تکنولوژی موجود در بین ردیاب ها است. نحوه کار ردیاب بدین صورت است ابتدا ارتباط ردیاب با  ۱۴ ماهواره GPS موجود در مدار زمین برقرار می‌شود و سپس از طریق سیم کارت موجود در دستگاه اطلاعات مکانی برای گیرنده ارسال می‌شود. در صورتی‌که ردیاب و وسیله حامل آن از منطقه تحت پوشش خارج شود، ردیاب به صورت خودکار موقعیت های مکانی ثبت شده را بر روی حافظه داخلی خود ذخیره می‌کند و پس از بازگشت به منطقه تحت پوشش به گیرنده ارسال می‌کند.

امکانات متنوعی در قسمت نرم افزاری برای کاریر در نظر گرفته شده که از طریق اپلیکیشن موبایلی مخصوص یا از طریق حساب کاربری اینترنتی که به وسیله یک مرورگر اینترنتی در دسترس است به کاربر عرضه می‌شود تا از طریق آن بتواند علاوه بر مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، امکاناتی نظیر رکورد مسیرهای پیموده شده در گذشته یا سرعت حرکت را مشاهده کند.

 

ردیاب موتور سیکلت ریموت دار - جایگزین دزدگیرعلاوه بر این ها، این دستگاه ردیاب میتواند در شرایط مختلف اعلان های مخصوصی را به کاربر خود ارسال کند؛ این ردیاب می‌تواند در صورت شروع حرکت، کمبود شارژ، خروج از شبکه، روشن شدن خودرو ، سرعت غیرمجاز ، ورود به منطقه کور و  موارد مشابه نیز پیام نوتیفیکیشن به گیرنده یا شخص ردیابی کننده ارسال کند.

در کنار امکان مشاهده لحظه به لحظه نتایج مکان یابی بر روی موبایل، در صورتی‌که دسترسی به اینترنت برای شخص ردیابی کننده موجود نباشد، می‌توان از سرویس پیامک یا sms برای اطلاع از موقعیت مکانی و نتایج ردیابی استفاده کرد. طریقه کار هم به این صورت است که از با ارسال یک پیام مخصوص به شماره سیم کارت دستگاه ردیاب، پیامکی حاوی مختصات جغرافیایی و لینک مشاهده آن در گوگل مپ برای شما ارسال می‌شود که میتوانید موقعیت مکانی ردیاب را از این طریق رصد کنید.

امکان شنود نیز برای این ردیاب فراهم شده تا از طریق میکروفون همراه ردیاب بتوانید در صورت لزوم صدای محیط را تا برد ۷متر بشنوید.

ردیاب موتور سیکلت ریموت دار - جایگزین دزدگیر

وجود ریموت کنترل نیز به همراه این ردیاب باعث شده تا بتوان از آن به عنوان دزدگیر نیز بهره برد چراکه تمامی امکانات یک دزدگیر در کنار قابلیت های یک ردیاب در این دستگاه گنجانده شده؛ از پورت خروجی آژیر گرفته تا تمامی امکانات مربوط به ردیاب که به آنها اشاره شد.

جمع بندی

در مجموع میتوان گفت ردیاب Coban پکیج کاملی را برای کاربر خود ارائه میکند. این امکان نیز ایجاد شده که در صورتی‌که نیازی به خرید پکیج کامل وجود نداشت، سایر پکیج ها با امکانات مشابه را خریداری کنید تا ضمن انتخاب مورد دلخواه در هزینه هم بسته به نیازتان صرفه جویی کنید.

شرح ۴ پکیج ردیاب Coban به صورت زیر است:

پکیج شماره یک: ردیاب موتور به همراه سامانه اینترنتی ردیابی فارسی و اپلیکیشن موبایل و ریموت کنترل و آژیر با یکسال گارانتی تعویض با قیمت ۳٫۴۸۰٫۰۰۰ ریال

پکیج شماره دو: ردیاب موتور به همراه سامانه اینترنتی ردیابی فارسی و اپلیکیشن موبایل با یکسال گارانتی تعویض با قیمت ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

پکیج شماره سه:  ردیاب موتور به همراه سامانه اینترنتی ردیابی انگلیسی با قیمت ۲٫۴۸۰٫۰۰۰ ریال

پکیج شماره چهار:  ردیاب موتور فقط با قابلیت اعلام موقعیت مکانی با پیامک با قیمت ۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

امکان خرید ۲ پکیج از طریق سایت ممکن بوده و برای خرید ۲ بسته دیگر مبتوانید با شماره های موجود در این صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما شما در این امر یاری کنند.

 

مزایا معایب
  • طراحی ظریف و باریک
  • ضد آب و ضد ضربه
  • امکان مشاهده لحظه به لحظه موقعیت مکانی بر روی موبایل
  • ارائه در ۴ پکیج مجزا و امکان بهینه سازی از نظر اقتصادی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا