رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب شخصی کوچک و جیبی چند منظوره T8 و قابل استفاده برای کودکان، افراد، اشیا وحیوانات خانگی

ویژگی ها و مشخصات فنی ردیاب T8

  • امکان شنود صدای دوطرفه
  • مناسب برای ردیابی و قابل استفاده برای کودکان-افراد-اشیا-حیوانات
  • امکان ردیابی لحظه‌ای آنلاین و مشاهده موقعیت مکانی هدف روی موبایل
  • سیستم ردیابی دقیق با استفاده از آنتن های AGPS و LBS
  • طراحی کوچک و سبک و قابلیت استفاده بر روی گردن یا دورن جیب و کیف

 

 طراحی و ساخت

ردیاب شخصی با قابلیت شنود دوطرفه

طراحی این ردیاب کوچک را شاید بتوان یکی از نقاط قوت این ردیاب کاربردی دانست. طراحی کوچک و گرد و وزن سبک آن باعث می‌شود شما بتوانید از آن در هرجایی و به هرشکلی استفاده کنید: می توانید این ردیاب کوچک را درون جیبتان قرار دهید، آنرا دور گردن بیاندازید، آنرا از کیفتان آویزان کنید یا آنرا به جایی وصل کنید. همین ها باعث شده تا این ردیاب مناسب استفاده برای کاربردهای متفاوتی شده باشد. از ردیابی کودکان و سالمندان گرفته تا امکان استفاده برای ردیابی محموله های باری و خودرو و وسایل نقلیه.

 

  عملکرد

ردیاب شخصی با قابلیت شنود دوطرفه

ردیاب T8  یکی از بهترین سیستم های ردیابی برای مکان یابی استفاده می‌کند. این ردیاب علاوه بر استفاده از سیستم GPS مجهز به سیستم های AGPS و LBS نیز هست که امکان ردیابی و مکان یابی در مکان های سربسته و کور را ایجاد می‌کند و قادر است در صورتیکه حامل ردیاب یا همان هدف ردیابی از نقطه تحت پوشش ماهواره خارج شد نیز بتوان بر اساس مسیر و مسافت های طی شده قبلی، مکان حدودی را حدس زد.

عملکرد ردیابی نیز در این دستگاه بدین صورت است که می‌توان هم آنرا به طور دسته یا تا ۱۶۰۰۰ نقطه برای بررسی های بعدی در حافظه‌ی داخلی بایگانی کرد یا به صورت لحظه به لحظه می توان نتایج حاصل از مکان یابی و رهیابی را برروی گوشی موبایل مشاهده کرد و یا اینکه از طریق پیامک متنی در موقعیت مکانی هدف مورد ردیابی آگاه شد. T8  این قابلیت را نیز دارد که در حالت استندبای قرار بگیرد و در صورت تشخیص حرکت یا تغییر در موقعیت مکانی بر اساس مختصات جغرافیایی شروع به کار کند و ضمن ارسال پیام هشدار برای کاربرد ردیابی کننده و عملیات ردیابی و مکان یابی را به صورت خودکار شروع کند و در حافظه خود ذخیره کند و یا از طریق اپلیکیشن های موبایلی مخصوص که برای هر دو سیستم حاصل ios  و android

ردیاب شخصی با قابلیت شنود دوطرفه

طراحی شده نتایج مکانیابی را نمایش دهد.

ردیاب T8 به فناوری Geofence  نیز مجهز است. با استفاده از این امکان کاربر قادر خواهد بود تا با تعریف یک محدوده جغرافیایی خاص، در صورتیکه که هدف مورد ردیابی از آن محدوده امن جغرافیایی تعریف شده خارج شده از طریق یک پیامک متنی مطلع شود علاوه بر قابلیت های متنوع ردیابی ، این ردیاب امکان شنود دوطرفه صدا را نیز دارا می‌باشد که می‌توان از طریق آن

 

همچنین می‌توانید ویژگی‌های سایر ردیاب ها را مانند ردیاب خودرو لندر LD-55 و ردیاب خودرو LD-55R را بررسی کنید.

جمع بندی

ردیاب شخصی با قابلیت شنود دوطرفه

ردیاب T8  در دسته ردیاب های شخصی قرار میگیرد و میتواند تمامی قابلیت های معمول سایر ردیاب های موجود در بازار را برای شما فراهم کند اما چیزی که این ردیاب را متمایز کرده قابلیت شنود دوطرفه این مکان یاب است. اگر فقط خاصیت ردیابی دستگاه برایتان اهمیت دارد رقبای سرسختی برای این ردیاب وجود دارد مانند ردیاب TK Star اما اگر میخواهید علاوه بر ردیابی ارتباط صوتی هم برقرار کنید شاید بتوان گفت این دستگاه بهترین انتخاب است.

 

 

مزایا معایب
  • طراحی مناسب
  • قابلیت ردیابی لحظه ای
  • امکان شنود دوطرفه صدا

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا