دسته‌بندی نشدهرپورتاژ کالاردیاب

ردیاب شخصی آهنربایی ضد آب و ضد ضربه TK102-M، مناسب برای استفاده در هر شرایط محیطی

ردیاب آهنربایی یک gps کوچک است که با توجه به طراحی آن می‌توان از این مکانیاب برای ردیابی و  موقعیت سنجی اهداف متحرک مانند خودرو یا محموله های در حال حرکت استفاده کرد. اگرچه امکاناتی که این ردیاب اراعه می‌کند در حد جی پی اس های خودرو نیست اما با توجه به پرتابل بودن آن و این قابلیت که می‌‌توانید هر زمان که خواستید آن را از سطحی جدا کنید و به سطح دیگری بچسبانید باعث شده تا این ردیاب نیز مشتریان مخصوص به خود را داشته باشد، هرچند که امکان استفاده از امکانات کاربردی اصلی مانند ردیابی از روی موبایل یا امکان تعریف محدوده امن جغرافیایی برروی این ردیاب فراهم شده است.

بررسی تخصصی ردیاب شخصی آهنربایی ضد سرقت 

از نظر طراحی و ساختار

مکانیاب آهنربایی TK-102-M جز دسته ردیاب های کوچک قرار می‌گیرد. طراحی مکعبی این ردیاب اندازه ای نزدیک به یک قوطی کبریت دارد و وزن آن ۸۰ گرم است. دکمه‌های روشن/خاموش و تماس اضطراری (SOS) و پورت mini usb در کنار آن قرار گرفته است. در پشت دستگاه نیز آهنربای مخصوص این ردیاب متصل شده و زیر آن یک درب کشویی قرار دارد که از طریق آن می‌توان باتری را جدا کرد و سیم‌کارت را وارد دستگاه کرد.

عملکرد ردیاب شخصی آهنربایی ضد سرقت

این gps کوچک دارای یک سامانه اینترنتی مخصوص و ۲ اپلیکیشن موبایلی برای استفاده است، با ورود به سایت مخصوص ردیابی این مکانیاب امکانات متعددی نظیر طول و عرض جفرافیایی، سرعت حرکت ردیاب، آمار و سوابق مسیرهای پیموده شده، زمان های ثابت شده برای حرکت و اطلاعاتی از این دست در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتیکه شما چند ردیاب از نوع داشته باشید نیز می‌توانید با معرفی آنها برروی سامانه ، این ردیاب ها را به طور همزمان ردیابی کنید. همچنین این امکان وجود دارد تا محدودیت های مختلفی برروی ردیاب قرار دهید. محدودیت هایی نظیر تجاوز از سرعت مجاز (که مقدار آن را شما تعیین می‌کنید)، محدودیت حرکت در صورت تکان خوردن جی پی اس یا شروع به حرکت کردن آن پیام خطا برای شخص ردیابی کننده ارسال می‌شود.

امکان تعریف محدوده امن جغرافیایی روی نقشه نیز وجود دارد که کاربر می‌تواند با تعیین یک محدوده روی نقشه، در صورتیکه ردیاب از آن محدوده خارج شده، توسط یک پیام اخطار از این اتفاق مطلع می‌شود. در کنار امکان ردیابی و مکان یابی با استفاده از سامانه اینترنتی، امکان مکان یابی به وسیله پیامک متنی نیز موجود است که در صورت تماس با شماره سیم‌کارت موجود در ردیاب، یک پیامک حاوی اطلاعات موقعیت مکانی gps برای کاربر ارسال خواهد شد.

قابلبت مشاهده نتایج ردیابی لحظه به لحظه بر روی موبایل

 

  • امکان شنود صدای محیط تا برد ۷ متر
  • مجهز به آنتن LBS برای مکان یابی در نقاط کور و مسقف
  • بستر نرم افزاری فارسی و انگلیسی برای ردیابی
  • ضد آب و ضد ضربه مناسب برای استفاده در هر شرایط محیطی

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا