دوربینریپورتاژ آگهی

ساعت رومیزی دوربین دار دیجیتال، ساعت سنسور‌دار با رابط HDMI

یک ساعت رومیزی دوربین دار فوق‌العاده زیبا که با یک دوربین مخفی تجهیز شده و بلافاصله پس از دریافت سیگنال از سنسور‌های حساس به حرکت و حساس به صدای آن شروع به فیلم‌ برداری می‌کند. از دیگر مزیت های ساعت دوربین‌دار قابلیت وای‌فای است و امکان تماشای فیلم و عکس را از راه دور فراهم می‌کند. این ساعت دیجیتال دوربین مخفی دار می‌تواند بهترین نگهبان و محافظ خانه، محل کار و اتاق کودک شما باشد. زیرا داشتن چشم سوم کاملا نامرئی در قالب یک ساعت رومیزی زیبا که مطابق با استاندارد‌های روز ساخته شده و قابلیت شنود و فیلم‌برداری با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد، همیشه جذاب و اغلب یک رویا بوده؛ رویایی که حالا محقق شده است.

Digital Desktop Clock Cameraساعت رومیزی دیجیتال ساعت رومیزی سنسور دار خرید ساعت رومیزی دیجیتال

بررسی تخصصی ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI

از نظر طراحی و ساختار

لنز دوربین ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI به صورت مخفی در جلوی دستگاه قرار دارد.کلید های Time , down / up . set و کلید تغییر حالت Mode و اسپیکر در پشت دستگاه تعریف شده است.زمانی که درپوش باتری دوربین ساعت رومیزی را برداریم پورت های یو اس بی ، کارت حافظه و HDMI را می توانیم مشاهده کنیم و در اختیار داشتن کنترل از راه دور ، دیگر مشخصه های دوربین می باشد.

Digital Desktop Clock Cameraساعت رومیزی دیجیتال ساعت رومیزی سنسور دار خرید ساعت رومیزی دیجیتال

عملکرد سخت افزاری ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار 

ساعت رومیزی دیجیتال دوربین‌دار مجهز به سنسور حساس به حرکت، دارای کابل رابط HDMI، مجهز به ریموت کنترل، و با قابلیت فیلم‌ برداری و کیفیت Full HD است.ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با کیفیت فول اچ دی ۱۰۸۰P برای ۱۲ ساعت و لنز آن با زاویه ۱۶۰ درجه فیلم برداری می کند.ساعت رومیزی دیجیتال با رابط HDMI قادر به پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگا بایت است.این ساعت رومیزی علاوه بر اینکه ساعت ، دما و تاریخ را نمایش می دهد قابلیت عکس برداری و فیلم برداری ، آن را از دیگر ساعت های رومیزی دیجیتال متمایز می کند.ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار با سنسور حرکتی می تواند به راحتی حرکت اجسام را تشخیص دهد و با کیفیت عالی شروع به فیلم برداری می نماید.سرعت فیلم برداری دوربین ۳۰ فریم بر ثانیه است.باتری این دستگاه از لیتیوم قوی با ظرفیت ۴۸۰۰MA تشکیل شده است.

جمع بندی

ساعت سنسور‌ دار با رابط HDMI مجهز به پورت USB و WiFi می تواند با رزولوشن ۱۰۸۰ و کیفیت فول اچ دی به صورت فوری عکاسی کند.این دستگاه دارای کنترل از راه دور است در حالیکه سایر ساعت های دیجیتال دوربین دار مانند ساعت رومیزی دوربین دار وای فای فاقد کنترل می باشد.

Digital Desktop Clock Cameraساعت رومیزی دیجیتال ساعت رومیزی سنسور دار خرید ساعت رومیزی دیجیتال

مشخصات کلی ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار

پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگا بایت
دسترسی به اینترنت از راه دور با WiFi
دارای سنسور تشخیص حرکت
مجهز به پورت USB

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا