دوربینریپورتاژ آگهی

ریموت دوربین دار FullHD طرح هیوندای، قابل استفاده به عنوان وبکم

ریموت دوربین دار Full HD طرح هیوندای از دسته دوربین های کوچک است که می توان آن را در دسته دوربین های مخفی یا دوربین های جاسوسی نیز جا داد. این ریموت دوربین دار دارای قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی (FullHD) یا همان ۱۰۸۰p و تصویر برداری با کیفیت تصویر ۲۵۸۰*۱۹۲۰ است. این ریموت در بین دوربین های هم گروه خود از کیفیت بسبار بالایی برخوردار است. فایل های ویدئویی این دوربین با فرمت AVI  ذخیره می شود که بر روی هر دستگاهی قابل پخش است. همچنین تصاویر گرفته شده توسط این دوربین فرمت JPEG را خواهند داشت که در آن تصاویر با جزئیات مطلوبی ذخیره می شوند.

دوربین دوربین کوچک دوربین ضبط صدا

طراحی با کیفیت بالا و مشابه با ریموت های اصلی خودرو این دوربین کوچک باعث تا بتوان از آن به راحتی استفاده کرد بدون آن که کسی متوجه تصویر برداری آن شود. همچنین این دوربین مجهز به سیستم دید در شب نیز هست که با توجه به نیازتان می توانید از آن استفاده کنید. همچنین این دوربین دارای سنسور تشخیص حرکت نیز هست که با استفاده از آن دستگاه وقتی در حالت استندبای یا آماده به کار قرار می گیرد، در صورتی که جنبشی در میدان دید خود حس کند به صورت خودکار شروع به کار کرده و عمل فیلم برداری را شروع میکند و آن را بر روی کارت حافظه خود ذخیره می کند.

علاوه بر امکان استفاده به عنوان یک دوربین مخفی ،شما میتوانید با اتصال این ریموت به کامپوتر شخصی خود ازآن به عنوان وبکم نیز استفاده کنید و در گفتوگوهای ویدئویی با دوستانتان شرکت کنید.

ویژگی های شاخص ریموت دوربین دار طرح هیوندای

  • تصویربرداری با کیفیت ۲۵۸۰*۱۹۲۰
  • فیلم برداری با کیفیت FullHD 1080p
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت
  • سنسور تشخیص حرکت Mobile Detection
  • امکان فیلم برداری در شب با قابلبت Night Vision
  • قابلیت استفاده به عنوان وبکم و چت ویدئویی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا