دوربینریپورتاژ آگهی

دوربین ورزشی ضد آب Full HD SPORT، مینی دی وی

دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT تا عمق ۱۰ متری یکی دیگر از دوربین های کوچک است. این دوربین مینی دی وی ضد آب با وجود ریز و کوچک بودن خود بسیار کاربردی ، حرفه ای و مناسب برای رشته های ورزشی است طوری که می تواند جایگزین مناسبی به جای دوربین های ورزشی GoPro باشد. یکی از مهمترین مشخصه های دوربین مینی دی وی Full HD ، ضد آب بودن آن تا عمق ۱۰ متری است که در کاربردهای ورزشی یا تفریحی می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. دوربین مینی دی ورزشی DV Sport ، تصاویری با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد و مجهز به حسگر مادون قرمز است که در مکان های بسیار تاریک حتی در صورتی که نور کافی نیست می تواند به راحتی و با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری کند و تصاویر و فیلم هایی با کیفیت به شما تحویل دهد. پورت یو اس بی و اتصال آن به کامپیوتر از دیگر ویژگی های این دوربین ورزشی ضد آب می‌باشد. دوربین مینی دی وی با اتصال به کامپیوتر به عنوان وب کم مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.با دوربین ورزشی ضد آب فول اچ دی می توانید دنیای زیر آب را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.

دوربین دوربین کوچک دوربین کوچک ارزان دوربین رم خور کوچک دوربین کوچک ارزان

Full HD Sport Camera.jpg دوربین مینی دی وی HD ضد آب دوربین مینی دی وی ارزان دوربین ورزشی مینی دی وی HD ضد آب

 

بررسی تخصصی دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

از نظر طراحی ساختار

این دوربین از نظر شکال ظاهری دارای یک بدنه فلزی محکم در برابر ضربه ، اندازه کوچک و قابل حمل و نقل آسان است که در قسمت چپ این دستگاه دکمه های ON / OFF و دکمه MODE در بالا سمت راست دوربین قرار دارد.همچنین دکمه ok در بالا و لنز های آن بر روی صفحه دوربین است.این دستگاه دارای ۶ چراغ های ال ای دی (دید در شب )که بر روی صفحه ، اطراف لنز قابل مشاهده است.محل قرار گرفتن کارت حافظه TF دوربین در قسمت پایین ، سمت چپ  و پورت یو اس بی دوربین در پایین آن وجود دارد.

سخت افزار دستگاه

دوربین ورزشی مینی دی وی با کیفیت Full HD ضد آب تا عمق ۱۰ متر با شما به زیر آب می رود و تصاویری با کیفیت بی نظیر را ثبت کند.کارت حافظه دوربین مینی دی وی فول اچ دی ورزشی قادر است تا ۳۲ گیگابایت را پشتیبانی کند که خود از مزیت های آن به شمار می رود. همچنین این دوربین از باتری لیتیوم دار و میکروفون ساخته شده است.پورت یو اس بی در این دوربین مینی دی وی و اتصال آن به کامپیوتر و یا لپ تاپ موجب می شود تا تصاویر و فیلم های خود را به آسانی مشاهده کنید و همچنین شما می توانید با این دوربین برای مشاهده فیلم ها و تصاویر از رم دستگاه و اتصال آن به کامپیوتر استفاده کنید.با فشردن کلید ON و یا دکمه OK دستگاه در زمان شارژ هم به کار کردن خود ادامه می دهد.

عملکرد دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ و سرعت بالا ۳۰ فریم در ثانیه را دارد، کیفیت تصاویر این دستگاه ۲۴۰*۳۲۰ می باشد.همچنین این دوربین تصاویر با کیفیت و با رنگ های متفاوت ۱۲ پیکسلی ارائه می دهد.و این دستگاه فیلم برداری کوچک از سیستم عامل ویستا پشتیبانی می کند که یکی ار ویژگی های برتر آن است.

جمع بندی و مقایسه

این دوربین مینی دی وی Full HD ضد آب تا حدود ۱۲۰ دقیقه می تواند فیلم برداری کند در صورتی که دوربین مینی دی وی مدل DV QQ6 می تواند تا ۸۰ دقیقه فیلم بگیرد که این دلیل ، خود یکی از وجه تمایز این دو دوربین می شود ، البته اگر از نظر میزان زمان فیلمبرداری دوربین ها را بخواهیم مقایسه کنیم دوربین مینی دی وی مدل MD81-S تا ۲۴ ساعت قادر است فیلم برداری کند و همچنین دوربین مینی دی وی Full HD  ضد آب است در صورتی که دو دوربین گفته شده فاقد این ویژگی می باشند.

ویژگی های کلی دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

  • ضبط ویدئو و عکاسی به صورت فول اچ دی حتی در نور کم
  • فیلم برداری با کیفیت Full HD و رزولوشن  ۱۰۸۰*۱۹۲۰
  • دارای باتری لیتیوم دار
  • ارائه تصاویر ۱۲ مگا پیکسلی
  • قابلیت ضد آب تا عمق ۱۰ متر
  • دارای کارت حافظه
  • مجهز به حسگر مادون قرمز
    Full HD Sport Camera.jpg دوربین مینی دی وی HD ضد آب دوربین مینی دی وی ارزان دوربین ورزشی مینی دی وی HD ضد آب

دوربین دوربین کوچک دوربین کوچک ارزان دوربین مخفی رم خور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا