دوربینریپورتاژ آگهی

عینک آفتابی دوربین دار با قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری

عینک آفتابی دوربین دار شیک و بسیار سبک است. هم از چشم در مقابل اشعه‌های مضر مراقبت می‌کند و هم می‌تواند وقایع زندگی را ثبت کند. این عینک آفتابی با مجهز شدن به یک دوربین، قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری را با کیفیت HD دارد. یکی از ویژگی‌های بسیار کارآمد عینک دوربین‌دار این است که‌ هنگام به چشم زدن، گردن فرد به عنوان یک پایه دوربین عمل می‌کند و باعث کاهش لرزش می‌شود و تصاویری با کیفیت عالی بدون لرزش و افکت ثبت کرد. عینک آفتابی دوربین دار دارای لنز‌های پلوراید (Polaroid UV400) است. این ویژگی چشمان را درمقابل تابش اشعه و نور مضر آفتاب محافظت می‌کند. عینک دوربین‌دار از حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD) با قابلیت ارتقا حافظه پشتیبانی می‌کند. باتری مورد استفاده در این محصول باتری لیتیومی است که قابلیت شارژ شدن دارد، شارژ این عینک هم با استفاده از شارژر داخل بسته صورت می‌گیرد و هم با اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوترهای خانگی شارژ می‌شود.

عینک آفتابی دوربین‌دار مناسب برای همه افرادی است که می‌خواهند بدون در دست گرفتن دوربین، فیلم‌برداری و عکاسی کنند. کسانی که در مسابقات اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری و موتور‌سواری شرکت می‌کنند و نمی‌توانند دوربینی در دست بگیرند، این افراد با استفاده از عینک آفتابی دوربین‌دار خواهند توانست مسیر مسابقه را بدون هیچ مشکلی به صورت فیلم‌برداری و یا عکاسی ضبط کنند. افرادی که به کوه‌نوردی و بالا رفتن صخره علاقه دارند نیاز به یک دوربین آفتابی خوب برای جلوگیری از تابش نور آفتاب و یک دوربین فیلم‌برداری با کیفیت بالا، با ابعاد کوچک و سبک احتیاج دارند. با این عینک می‌توانند تمامی لحظات بالا رفتن از کوه را با کیفیت عالی ضبط کنند.

در بالای این عینک دکمه‌هایی تعبیه شده است که کار با این عینک را بسیار ساده می‌کند و نیازی به آموزش خاصی ندارد. با اتصال این عینک به لپ‌تاپ و یا سیستم‌های خانگی به راحتی می‌توان از فیلم‌ها و یا تصاویر ذخیره شده در داخل حافظه استفاده کرد.

مشخصات عینک آفتابی دوربین‌دار

  • پشتیبانی از فرمت تصویری: AVI
  • پشتیبانی از رابط: USB 2.0 ، USB 1.1
  • حافظه: پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD)
  • لنز عینک: Polaroid UV400
  • فاصله دید: ۷ تا ۱۰ متر
  • باتری: باتری لیتیومی قابل شارژ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا