دوربینریپورتاژ آگهی

دکمه دوربین دار مخفی مناسب برای فیم برداری و عکاسی به صورت مخفیانه

دکمه دوربین دار مخفی یک دوربین کوچک و مناسب برای فیم برداری و عکاسی به صورت مخفیانه است. دوربین مخفی جاسازی شده در این دکمه به هیچ عنوان با چشم دیده نمی‌شود. این دوربین مخفی تحت قالب یک دکمه معمولی فیلم برداری مخفی با فرمت AVI و عکاسی را با فرمت JPG انجام می‌دهد. علاوه بر این قابلیت‌ها، دارای میکروفون داخلی است که با استفاده از این میکروفون داخلی می‌توان فیلم‌ برداری با صدا انجام داد. این دکمه دوربین‌دار بر روی کت و شلوار و پیراهن و… قابل نصب است. دکمه دوربین‌ دار در مقایسه با همه دوربین‌های مخفی موجود در بازار کوچک‌ترین لنز را دارد.از ده‌ها ویژگی منحصر به فرد این دوربین می‌توان به دارا بودن خاصیت لرزش (ویبره) آن اشاره کرد. یعنی با هر بار زدن دکمه، عکاسی یا فیلم‌ برداری ویبره زده و کاربر می‌تواند از صحت انجام این فرامین (دستور عکاسی و فیلم‌ برداری و…) آگاه شود. این دکمه دوربین‌دار به طور کامل بر روی پیراهن و یا کت و شلوار استتار می‌شود.

Hidden camera button دکمه دوربین دار مخفی

بررسی تخصصی دکمه دوربین دار مخفی 

از نظر طراحی و ساختار

دکمه دوربین دار مخفی با خاصیت لرزش به طور منحصر به فردی طراحی شده است.کلید ضبط و Power و لنز دوربین در صفحه جلوی دستگاه قرار دارند.پورت کارت حافظه ( که تا ۳۲ گیگا بایت را پشتیبانی می کند ) در سمت راست و میکروفون در سمت چپ دکمه دوربین دار مخفی است.همچنین پورت USB جهت انتقال تصاویر در قسمت پایین دوربین می باشد.

Hidden camera button دکمه دوربین دار مخفی

عملکرد سخت افزاری دکمه دوربین دار مخفی با نشانگر ویبراتور

باتری دکمه‌ای دوربین‌دار از نوع لیتیومی پلیمری با ظرفیت بالایی است. این باتری در مدت زمان حدود ۲ ساعت شارژ می‌شود اما میزان کارکرد دستگاه ۹۰ دقیقه است. دکمه دوربین دار با نشانگر ویبراتور با کیفیت با کیفیت ۴۸۰ × ۷۲۰ و با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه قادر به فیلم برداری است.با استفاده از رابطی که داخل بسته‌بندی وجود دارد می‌توان این دکمه دوربین‌دار را به لپ‌تاپ یا کامپیوتر وصل کرد، با این اتصال هم می‌توان دستگاه را شارژ کرد و هم می‌توان اطلاعات ذخیره شده در حافظه را به سیستم منتقل کرد. می‌توان فیلم‌های ذخیره شده را با استفاده از رابط USB 2.0 به لپ‌تاپ یا کامپیوتر با سرعت بالایی انتقال داد. دکمه دوربین‌دار از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند. این کارت حافظه قابل ارتقا تا ۳۲ گیگابایت است. با دسترسی به این حافظه دیگر نگرانی بابت حجم فیلم ذخیره شده باقی نخواهد ماند.

مشخصات دکمه دوربین دار مخفی

دارای پورت USB
دارای میکروفون داخلی
پشیبانی کارت حافظه تا ۳۲ گیگ
سرعت فیلم برداری ۳۰ فریم بر ثانیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا