دوربینریپورتاژ آگهی

دوربین انتقال تصویر MD81-S با وای فای و اینترنت مینی دی وی

در دنیای سیستم های ویدئویی و سیستم های فیلمبرداری دیجیتال، به رکوردر‌های کوچکی که قادر به ضبط فیلم با فرمت دی‌وی باشند، مینی‌دی‌وی می‌گویند. مینی‌دی‌وی‌ها دارای سایزها، ابعاد، اندازه، وزن، کیفیت، و قیمت‌های متفاوتی هستند. دوربین مینی‌دی‌وی MD81-S قابلیت عکاسی و فیلم‌برداری با فرمت  AVI و همینطور قابلیت انتقال تصویر به موبایل و کامپیوتر، بدون نیاز به آی‌پی ثابت، از طریق وای‌فای دارد.

دوربین مینی‌ دی‌وی دارای سنسور حساس به صدا است و عملکرد آن به این گونه است که با فعال کردن سنسور آن، در صورت وجود صدای کمتر از ۶۵ دسیبل در مکانی که دوربین در آن قرار دارد، از ضبط بیهوده تصاویر خودداری کرده و به حالت آماده به کار (Standby) می‌رود. در این حالت هم در باتری و هم در فضای حافظه به شکل قابل توجهی صرفه‌جویی می‌کند. (قابلیتی که هیچ کدام از دوربین های مشابه ندارند.)

این دوربین امکان ۲۵۰ ساعت آماده باش بودن را دارد. یعنی می‌تواند بیش از ۱۰ روز بدون شارژ کردن مجدد منتظر مانده و به محض شنیدن صدا فیلم‌برداری کند.

دوربین مینی‌ دی‌وی با اتصال به تلفن، تماشای ویدئو را برای کاربران در هر زمان و در هر نقطه راحت‌تر می‌کند و همین طور تماشای ویدئو از طریق چند تلفن همراه، را پشتیبانی می‌کند. دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S می‌تواند اولین انتخاب برای امنیت خانواده، فروشگاه، انبار، اداره، شرکت‌های کوچک و متوسط و … باشد.

این دوربین برای مستند سازان و خبرنگاران حرفه ای ایده آل است. چون امکان فیلم‌برداری از هر جایی که حمل دوربین به آنجا ممکن نیست و به هیچ طریق نمی‌توان از آنجا فیلم‌برداری کرد، را فراهم می‌کند.

با قرار دادن  MD81-S در حالت وبکم می‌توان هم از دوربین استفاده کرد و هم با اتصال به لپ‌تاپ و کامپیوتر، باتری آن را شارژ کرد.

با استفاده از  دوربین ضبط دیجیتال، تصاویر بدون نیاز به DVR و یا هر نوع وسیله دیگر قابل ذخیره‌سازی هستند. دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S مناسب برای وکلا، قضات دادگستری و مال باختگان، برای ثبت اعترافات مجرمینی که بسیار حیله‌گرند و به راحتی دم به تله نمی‌دهند، است.

دوربین انتقال تصویر امکان تعویض حافظه در صورت پر شدن حافظه و همچنین استفاده از حافظه برای نقل و انتقال داده‌های دیگر را به کاربرش می‌دهد. قابل استفاده در جشن‌های خانوادگی و فیلمبردای از سوژه‌هایی که با دوربین‌های معمولی به علت واکنش افراد قابل ثبت نیستند.

مشخصات دوربین انتقال تصویر با وای فای و اینترنت MD81-S

  • پشتیبانی از کارت حافظه جانبی: Micro SD
  • حداکثر ظرفیت کارت حافظه: ۳۲ گیگابایت
  • تعداد فریم : ۱۰ فریم در ثانیه
  • سیستم شبکه وای فای: آنتن وایرلس داخلی ۲/۴ گیگاهرتز
  • رابط :  Mini USB 5 پین
  • نوع شارژر قابل اتصال برای شارژ : شارژرهای  USB5 ولتی
  • دارای باتری پلیمری
  • ظرفیت باطری: ۳۰۰ میلی آمپر
  • مدت زمان کارکرد: ۲۴ ساعت
  • پشتیبانی از سیستم عامل های: iOS /Android /Windows
  • ابعاد: ۵.۵ × ۲.۱ × ۱.۷ سانتی‌متر
  • فرمت تصاویر: AVI
  • رزولوشن: ۶۴۰ × ۴۸۰

توضیحات کامل شرکت سازنده دوربین مینی دی‌وی وای‌فای MD81-S

Product Description

This product is developed by latest technology and adopts P2P technology which allows users use it without any settings, it can also automatically penetrate and apply to all the walls of the operators’ networks at home and abroad, even apply to the GPRS network, cable network including telecom, netcom, telecom, Great Wall, gehua, the pearl river, communities and house network, and wireless network including mobile, unicom, telecom 2 G and 3 G network. No IP Settings, no domain name and no UPNP Settings are necessary. Use a mobile phone connection can make it more convenient for users to watch video screen at anytime and anywhere, meanwhile it can support more than one mobile phone to watch at the same time. Purpose: Commerce, education, security, media, justice, tourism, health, etc.

Notice

۱٫ If not use the camera for a long time, it would be better to charge it before using it. And at least once a month.
۲٫ IP camera shall be closed before drawing TF card.

Model: MD81S

Image Sensor: 1/3 inch color CMOS
Memory medium: Micro SD Card (TF Card) , up to 32GB (not included)
Battery Type: Li-polymer Battery
Battery Capacity: 300mAh
Working Time: 24 hours
Power Supply: DC 5V
USB Port: MINI 5pin USB
Operation System: iOS , Android , Windows
Special Function: Motion detection, Intelligent detection,Loop recording,Real-time video capture
Size: 5.5*2.1*1.7cm
Weight: 19g
Video Format: AVI
Video Coding: Motion JPEG
Video Format Rate: 10fps +/- 1fps
Image Proportion: 4:3
Resolution Rate: 640 x 480 VGA,320 x 240 QVGA
Wireless: 2.4GHz 802.11n

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا