دوربینریپورتاژ آگهی

دوربین بسیار کوچک مدل Y2000 با قابلیت فیلم‌برداری مداوم

دوربین بسیار کوچک مدل Y2000 شبیه به دوربین‌های بسیار پیشرفته DSLR با قابلیت فیلم‌برداری مداوم است. این دوربین یکی از کوچک‌ترین دوربین‌های جهان است. از ویژگی‌های خاص این محصول می‌توان به قابلیت فیلم‌برداری چرخشی اشاره کرد، با این ویژگی، دوربین می‌تواند تصاویر بیشتری از محیط اطراف را ضبط کند. یک مزیت دیگر این دوربین این است که با اتصال این دوربین به شارژر قابلیت فیلم‌برداری به صورت نامحدود وجود خواهد داشت. این دوربین کوچک که به اندازه یک بند انگشت است و حتی می‌توان به عنوان جاسوئیچی از آن استفاده کرد.

Small Camera Model Y2000 DSLR Designدوربین فیلم برداری و عکاسی خرید دوربین فیلم برداری کوچک

بررسی تخصصی دوربین بسیار کوچک مدل Y2000

از نظر طراحی و ساختار

در قسمت پایین دوربین کوچک مدل Y2000 طرح DSLR پورت یو اس بی و کارت حافظه قرار دارد.همچنین چراغ LED  و کلید روشن ، خاموش دوربین در بالای دوربین مدل Y2000 می باشد.میکروفن و لنز گسترده دستگاه و در جلوی آن قابل رویت است.

Small Camera Model Y2000 DSLR Designدوربین فیلم برداری و عکاسی خرید دوربین فیلم برداری کوچک

عملکرد سخت افزاری دوربین بسیار کوچک مدل Y2000

این دستگاه دارای حافظه داخلی نیست اما از حافظه جانبی میکرو اس‌دی (Micro SD) تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. فیلم‌برداری با این دوربین کوچک کار آسانی است فقط کافی است که دکمه فیلم برداری لمس شود، دوربین شروع به کار می‌کند و فیلم را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ذخیره می‌کند. فرمت فیلم ذخیره شده AVI  است و رزولوشن ویدئو ۶۲۰ × ۴۸۰ است. همینطور فرمت عکس‌های ذخیره شده JPG، با رزولوشن ۱۲۸۰× ۷۲۰ است.باتری این دوربین کوچک لیتیومی پلیمری است، این باتری بسیار بادوام و قابل شارژ است و با یک بار شارژ چندین ساعت کارکرد دارد. در صورتی که حافظه پر شود فایل‌های جدید ویدیو با فایل‌های قدیمی جایگزین می‌شوند.دوربین بسیار کوچک مدل Y2000 طرح DSLR دارای اپلیکیشن های Windows 7/2000/xp/2003/vista/Mac os 10.4/Linux می باشد. با این دوربین بسیار کوچک Y2000 به عبارتی شما قادر خواهید بود که یک سیستم حفاظتی و امنیتی قدرتمند را برای محل مورد نظر خود نظیر اتاق‌های منزل، شرکت و اداره و… به وجود فراهم کنید.

جمع بندی و مقایسه

دوربین بسیار کوچک مدل Y2000 طرح DSLR با داشتن ویژگی های مهم اعم از قابلیت عکاسی و در اختیار داشتن پورت یو اس بی و کارت حافظه ، اما نداشتن WiFi از معایب آن محسوب می شود.در صورتی که دوربین مینی دی وی مدل MD81-S دارای دسترسی به اینترنت از طریق وای فای می باشد که بر مزیت های این دوربین افزوده است.

 ویژگی های کلی دوربین بسیار کوچک مدل Y2000 طرح DSLR 

پشتیبانی کارت حافظه تا ۳۲ گیگ
مجهز به پورت USB
دارای باتری لیتیومی پلیمری
حمل و نقل آسان

Small Camera Model Y2000 DSLR Designدوربین فیلم برداری و عکاسی خرید دوربین فیلم برداری کوچک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا