رپورتاژ کالا

فلش مموری ضبط صدا مخفی توشیبا – مخفی ترین فلش ضبط صدا جهان

فلش مموری توشیبا به وسیله اتصال به کامپیوتر شارژ می‌شود، و در هر بار شارژ می‌تواند به مدت یک هفته تا ده روز مورد استفاده قرار گیرد. ضمن اینکه می‌توان از فلش مموری به عنوان یک حافظه فلش معمولی استفاده کرد.

فلش مموری ضبط صدا توشیبا - نیوکات
فلش مموری ضبط صدا توشیبا – نیوکات

فلش مموری ضبط صدا مخفی توشیبا در ظاهر یک فلش ساده است، اما با میکروفونی که در این فلش تعبیه شده، قادر به ضبط صدا است.این فلش مموری، ضبط صدا را تا شعاع ۱۰ متر انجام می‌دهد. این کار کاملا مخفیانه است و بدون اینکه کسی متوجه شود صورت می‌گیرد. کار با فلش ضبط صدای توشیبا بسیار آسان است و تخصص خاصی نیاز ندارد.

بر روی دستگاه یک دکمه کوچک وجود دارد و کافی است، آن دکمه فشار داده شود تا دستگاه روشن شود.فلش ضبط صدا را در محل مورد نظر قرار داده بعد از گذشت زمان لازم، دستگاه را برداشته دکمه آن را مجددا به عقب برگشت زده تا خاموش شود.

برای شنیدن صدا کافی است ابتدا دستگاه را خاموش، سپس به کامپیوتر یا لپ‌تاپ متصل کرد تا مثل یک فلش مموری معمولی پوشه آن باز شده و در پوشه رکورد، فایل‌های ذخیره شده را گوش داد.

باتری فلش مموری توشیبا، باتری پلیمری داخلی است. این فلش مموری با استفاده از کامپیوتر، لپ‌تاپ و هرنوع وسیله‌ایی که دارای پورت USB است، قابل شارژ است و در هر بار شارژ، به مدت ۷ ساعت به صورت یکسره با کیفیت بسیار بالا ضبط صدا را انجام می‌دهد.

دستگاه ضبط صدا توشیبا دارای سنسور حساس به صدا است. یعنی با شنیدن صدا، شروع به ضبط می‌کند و هنگام سکوت، خاموش می‌شود و با شنیدن صدا، دوباره روشن و شروع به ضبط صدا خواهد کرد.

مموری ضبط صدای توشیبا دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است و از دیگر مزیت‌های آن توانایی کار در تمامی ویندوز‌ها است.برای ذخیره صدا در فلش ضبط صدای توشیبا، نیازی نیست که مموری به جایی وصل شود، فقط کافی است دکمه روشن و خاموش را لمس کرده و باقی کار را به فلش مموری سپرد. برای شارژ این دستگاه نیاز به هیچ کابلی نیست؛ کافی است فلش را به یک کامپیوتر متصل کرد.

فلش مموری ضبط صدای مخفی توشیبا در ظاهر به همان شکل فلش‌های معمولی است اما، این دستگاه دارای یک میکروفون پنهان، و فوق العاده حساس است که می‌تواند صدا را تا ۱۰ متر ضبط کند.

فلش مموری ضبط صدا توشیبا - نیوکات
فلش مموری ضبط صدا توشیبا – نیوکات

ویژگی فلش مموری ضبط صدا مخفی توشیبا

  • ۴ گیگ حافظه داخلی
  • سنسور حساس به صدای قوی
  • باطری پلیمری داخلی با قابلیت شارژ
  • قابلیت شارژ با کامپیوتر، لپ تاپ و هر نوع وسیله ای که دارای پورت USB است.
  • علاوه بر ضبط صدا می توان از این دستگاه به عنوان یک فلشش مموری معمولی برای نقل و انتقال فایلهای خود استفاده کنید.
  • فرمت ضبط صدای فلش مموری توشیبا: WAV
  • قابلیت ضبط صدای محیط تا شعاع ۱۰ متر
  • قابل نصب روی تمام ویندوزها

همچنین می‌توانید ویژگی‌های سایر ضبط صداهارو مانند ضبط صدای هوشمند Lander-LD71  و ضبط صدا هوشمند Lander LD-76 را بررسی کنید.

فلش مموری ضبط صدا توشیبا - نیوکات
فلش مموری ضبط صدا توشیبا – نیوکات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا