دوربینریپورتاژ آگهی

ساعت رومیزی دوربین دار مجهز به وای فای

ساعت رومیزی دوربین دار با قابلیت وای فای ،یکی از ساعت های دوربین دار مخفی محسوب می شوند . می توان از این ساعت رومیزی دوربین دار به عنوان دوربین مدار بسته جهت نظارت در فروشگاه ها و منازل استفاده کرد.این ساعت دوربین دار مخفی با قابلیت دید در شب و با کیفیت  ۱۰۸۰Pو Full HD می تواند فیلمبرداری و عکاسی را بدون زدن فلش انجام دهد .دارای اپلیکیشن های اختصاصی   Windows/Android / iOS/Mac OS X  و دسترسی به تمام نقاط با اینترنت های ۲G, 3G, LTE و….از دیگر مزیت های ساعت رومیزی دوربین دار وای فای می باشد . کارت حافظه این ساعت دوربین دار ،با فرمت TFاست و تا ۳۲گیگابایت می باشد و دارای باتری پر قدرت و قابل شارژ است .یکی دیگر از مزیت های ساعت رومیزی دوربین دار وای فای قابلیت تشخیص صدا و حرکت می باشد .

ساعت رومیزی دوربین دار وای فای
ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

WIFI camera clockساعت دوربین دار مخفی خرید دوربین مخفی ساعتی

بررسی تخصصی ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

از نظر طراحی و ساختار

این ساعت رومیزی دوربین دار شامل یک لنز گسترده جهت دید بهتر ،چراغ های LED در جلوی ساعت می باشد.دکمه های PLUS , SET بر روی ساعت درج شده است . به کمک دکمه PLUS ساعت جاری را تنظیم می کنیم و با زدن دکمه SET تنظیمات ساعت ذخیره می شود . دکمه های ON/OFF،پورتUSB و کارت حافظه در پشت ساعت قرار دارد .

WIFI camera clock ساعت رومیزی دوربین دار انواع دوربین مخفی کوچک

عملکرد سخت افزاری ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

این ساعت رومیزی دوربین دار وضوح تصویر ۱۰۸۰اچ دی می باشد و تا ۳۲ گیگا بایت را پشتیبانی می کند. باتری این دستگاه مقاوم و با ظرفیت ۲۲۰۰میلی آمپر است.فرمت فشرده سازی ویدئویی ۲۶۴Hدارد.جهت پخش بهتر ویدئو می توانید از VLCPLayerو SMPlayer استفاد کنید . این ساعت دوربین دار دارای قابلیت وای فای p2p می باشد .ساعت دوربین دار مخفی قابلیت فیلمبرداری،عکاسی و ضبط صدا را دارد.همچنین با توجه به سنسور حرکت و حساس به صدا در صورت حرکت و یا صدا در محیط، دوربین به طور خودکار شروع به فیلمبرداری می کند و آلارم هشدار به گوشی کاربر می فرستد و با توجه به قابلیت دید در شب ،در محیط های کم نور و تاریک فیلم و عکس با کیفیت بالا انجام می گیرد .همچنین یکی از ویژگی های جالب این ساعت دوربین دار این است که می توان به صورت آنلاین و از راه دور تصاویر و فیلم محیط مورد نظر را از طریق گوشی و کامپیوتر مشاهده کرد.همچنین می توانید تصاویر و فیلم های ضبط شده را به کمک رابط به کامپیوتر خود منتقل کنید و از طریق این رابط ساعت خود را شارژ نمایید .

مدت زمان آماده به کار :

این دستگاه به مدت ۴-۶ساعت ویدئو و همچنین ۸-۱۰ ساعت صدا را ضبط می کند و جهت هشدار ایمیل به کاربر ارسال می کند و یا آلارم هشدار به گوشی کاربر می فرستد.

WIFI camera clock دوربین مخفی رم خور ساعت دوربین دار مخفی خرید ساعت رومیزی دوربین دار

جمع بندی و مقایسه

ساعت رومیزی دوربین دار وای فای دارای قابلیت وای فای و مشاهده تصاویر از راه دور می باشد اما محصول دیگری هم وجود دارد که قابلیت کنترل از راه دور(ریموت ) را دارد که این محصول ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی می باشد که با قیمت های مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد .

  ویژگی های کلی ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

  • پشتیبانی از کارت حافظه تا ۳۲ گیگا بایت
  • پورت USB جهت انتقال تصاویر
  • اینترنت از طریق وای فای
  • باتری قدرتمند و مقاوم
  • دارای سنسور صدا و حرکت

همچنین می‌توانید ویژگی‌های سایرساعت هارو مانند ساعت رومیزی دوربین دار استیل و ساعت رومیزی دوربین دار با سنسور حرکتی را بررسی کنید.

  • ساعت رومیزی دوربین دار وای فای
    ساعت رومیزی دوربین دار وای فای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا