رپورتاژ کالا

ساعت رومیزی دوربین دار – ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی

ساعت رومیزی دوربین دار مخفی یک ساعت رومیزی مجهز به دوربین فیلم‌برداری و عکس‌برداری است. دوربین پرقدرت این ساعت مجهز به سنسور حساس به حرکت است و پس از تشخیص هر حرکتی در محل، شروع به فیلم‌برداری می‌کند. علاوه بر این یک میکروفون با کیفیت هم در این ساعت تعبیه شده که قابلیت ضبط صدا را هم به سایر قابلیت‌های این ساعت رومیزی اضافه می‌کند.

ساعت رومیزی دوربین‌دار، دیجیتال است و نمایشگر زمان، تاریخ و دما هم دارد؛ مجهز به ریموت کنترل است و برای فیلم‌برداری، عکس‌برداری و فعال کردن سنسور حرکتی نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای از روی دستگاه نیست.

ساعت رومیزی دوربین دار - ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی
ساعت رومیزی دوربین دار – ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی

توضیحات ساعت رومیزی دوربین دار

ساعت دوربیندار به یک دوربین مخفی پر قدرت با قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری مجهز است. لنز این ساعت دیجیتال مجهز به سنسور‌های حساس به حرکت است و با انجام تنظیمات مربوط به سنسور حرکتی، این امکان را می‌دهد که در صورتی که حرکتی در محیط تشخیص داده شود، دوربین تعبیه شده در ساعت رومیزی بلافاصله شروع به فیلم‌برداری کند.

در صورتی که حرکت دیگری تشخیص نداد، بعد از دو دقیقه به حالت انتظار (Standby) می‌رود تا چنانچه دوباره رفت و آمدی تشخیص داده شد، مجددا فیلم‌برداری آغاز شود. با فعال کردن سنسور حرکتی چنانچه هیچ‌گونه حرکتی جلوی دوربین اتفاق نیفتد تا دو روز هم در حالت آماده باش قرار می‌گیرد.

ساعت دوربین‌دار طرح گرد علاوه بر عکاسی و فیلم‌برداری قابلیت ضبط صدا هم دارد. به واسطه میکروفون داخلی کوچک و پرقدرتی که در این ساعت رومیزی زیبا تعبیه شده است، این امکان وجود دارد که صدای محیط شنود و ضبط شود.

ساعت دوربیندار دیجیتال است و نمایشگر زمان، تاریخ و دما هم دارد. ساعت دوربین‌دار با توجه به ابعاد کوچکی که دارد قابلیت‌های زیادی دارد و بسیار کاربردی است. این ساعت مجهز به ریموت کنترل است و برای فیلم‌برداری، عکس‌برداری و فعال کردن سنسور حرکتی نیازی به فشردن هیچ دکمه‌ای از روی دستگاه نیست.

فقط کافی است ریموت آن را برداشته و یکی از دکمه‌های عملکرد آن را انتخاب کرد.  دوربین‌ دارای زاویه دید عریضی است و تا ۱۴۰ درجه قابلیت چرخش و زاویه دید دارد، که این زاویه دید کمک می‌کند فضای بیشتری در هر فریم ذخیره کند. باتری مورد استفاده این ساعت قابل شارژ است با هربار شارژ ۵ ساعت به طور مداوم قابلیت فیلم‌برداری و ضبط صدا را دارد.

ویژگی‌های ساعت رومیزی دوربین دار با سنسور حرکتی

  • زاویه دید عریض: ۱۴۰ درجه
  • فیلم‌برداری مداوم: ۵ ساعت
  • حالت آماده باش مداوم: ۴۸ ساعت
  • با هر بار شارژ ۵ ساعت به طور مداوم فیلم‌برداری می‌کند.
  • دارای سنسور حرکتی
ساعت رومیزی دوربین دار - ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی
ساعت رومیزی دوربین دار – ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا