دسته‌بندی نشدهرپورتاژ کالاردیاب

ردیاب موتور‌سیکلت GL101، قابل اتصال به باتری موتور

ردیاب موتورسیکلت GL-101 با انواع اپراتور‌های تلفن همراه مثل ایرانسل، همراه اول، تالیا و… سازگاری دارد و کاربر قادر است سیم کارت مورد نظر خود را در رد یاب جای داده، و شماره‌های مورد نظرش را به حافظه ردیاب بسپارد. حافظه ردیاب موتورسیکلت GL-101 اجازه می‌دهد که تا ۵ شماره در آن ذخیره شود و دستگاه ردیاب موتوری در مواقع مورد نیاز هشدار‌‌های لازم را به وسیله اس ام اس به این شماره‌ها اعلام می‌کند.ردیاب موتورسیکلت GL-101 قابلیت ردیابی از طریق سایت دارد و در صورتی که اینترنت سیم‌کارت داخل دستگاه ردیاب فعال باشد، کاربر می‌تواند وارد سایت شود و موقعیت جغرافیایی دستگاه ردیاب (هر جایی که باشد) را به صورت آنلاین مشاهده کند. سایت قابلیت‌های زیادی مثل تعریف محدوده مورد نظر و یا تعریف سرعت مجاز دارد. این قابلیت‌ها این امکان را می‌دهد که در صورت خروج موتور‌سیکلت از محدوده مجاز، به شماره‌های ذخیره شده SMS داده می‌شود و یا به سادگی می‌توان از روز‌ها و ماه‌های قبل گزارش گیری کرد. در واقع به سادگی می‌توان موتور را مدیریت کرد و دقیقا در جریان قرار گرفت که دستگاه در چه زمان‌هایی، در چه مکان‌هایی قرار داشته است.

ردیاب موتورسیکلت GL-101 قابلیت شنود دارد. به این صورت که تماس با دستگاه و شنیدن نامحسوس صدای محیط، تا شعاع ۷ متری امکان پذیر است. ردیاب ردیاب مخفی موتورسیکلت سنسور ضربه داخلی دارد و با فعال کردن آن، دستگاه به محض احساس لرزش و یا به محض به حرکت در آمدن موتور با ادمین تماس گرفته و اس‌ام‌اس می‌دهد.

ردیاب موتورسیکلت GL-101 از طرق مختلف مثل تماس و پیامک همزمان، تماس، پیامک به ادمین اطلاع‌رسانی می‌کند. از قابلیت‌های ویژه دستگاه ردیاب موتورسیکلت این است که بر خلاف اکثر ردیاب‌ها در مکان‌های مسقف کارایی خود را از دست نمی‌دهد. یعنی به هیچ عنوان مکانی برای عدم آنتن‌دهی دستگاه ردیاب وجود ندارد.

این دستگاه ردیاب موتورسیکلت بسیار Stability و پایداری بالایی که از آن برخوردار است، کاملا پرقدرت ظاهر شده و با وجود فروش بالای این دستگاه حتی یک مورد مشاهده نشده که دستگاه جواب SMS ندهد. علاوه بر این مورد، اختلاف مکانی که دستگاه ردیاب شخصی نشان می‌دهد هم جالب توجه است. اختلاف مکانی که دستگاه نشان می‌دهد بسته به مکان مورد نظر از بین ۵۰ تا ۱۰۰ متر فراتر نمی‌رود.

ردیاب موتورسیکلت GL-101 از ویژگی POWER OFF ALARM پشتیبانی می‌کند. یعنی با وجود داشتن باتری داخلی، قابلیت اتصال به باتری موتور را هم دارد. در صورت کشیدن سر باتری دستگاه ردیاب به وسیله اس‌ام اس، شرایط را گزارش می‌دهد و با استفاده از باتری داخلی خود تا ۷۲ ساعت به کار خود ادامه می‌دهد.

تنها ضعف دستگاه در مقایسه با مدل GL-102 مکان‌یابی با اختلاف ۱۰۰ تا ۲۰۰ متر است که بسته به کاربرد‌های مختلف قابل اقماض است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا