رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب جی پی اس آهنربایی ماشین CA-P3A با قابلیت ردیابی لحظه‌ای مبتنی بر وب

ردیاب جی پی اس آهنربایی ماشین مدل CA-P3A یک دستگاه ردیاب آهنربایی عالی با اندازه و ساختاری عالی می‌باشد. 

جی پی اس آهنربایی خودرو CA-P3A یک دستگاه ردیاب آهنربایی عالی با اندازه و ساختاری عالی می‌باشد. این ردیاب و مکان یاب خودرو  دارای اندازه و ساختاری کوچک و متافوت از دیگر رقبای خود در بازار می‌باشد که این خصوصیات فیزیکی باعث  استفاده شخصی این ردیاب جی پی اس علاوه بر ردیابی ناوگان های حمل و نقل می‌شود. جی پی اس و ردیاب آهنربایی ماشین CA دارای یک آهنربای بسیار قدرتمند می‌باشد که می‌توان به کمک این آهنربای مغناطیسی دستگاه ردیاب جی پی اس را به انواع سطوح فلزی از جمله خودرو ها متصل کرد و پس از مدتی بدون هیچ گونه آسیبی آن را از بدنه خودرو جدا کرد.

جی پی اس آهنربایی ماشین

gps مغناطیسی خودروMagnet gps car trackerردیابردیاب خودرولیست قیمت ردیاب خودرو

جی پی اس آهنربایی CA-P3A دارای یک باتری لیتیومی داخلی می‌باشد که با هر بار شارژ تا ۱۰ روز به صورت مداوم کار می‌کند و تا ۳۰ روز در حالت آماده باش قرار می‌گیرد. همچنین ردیاب ماشین دارای درگاه سیمکارت می‌باشد که به لطف پشتیبانی از شبکه های GSM/GPRS می‌توان تمامی اطلاعات و هشدار های مربوط به ردیابی را از طریق پیامک متنی دریافت کرد و علاوه بر آن می‌توان هشدارهای مربوط به مکانیابی را مانند آدرس ها به صورت لینک دریافت کرد و آن را در نقشه گوگل به صورت گرافیکی مشاهده کرد و با استفاده از یک سیستم ردیابی مبتنی بر وب پیگیری کرد، همچنین می‌توان برنامه موبایلیبر روی تلفن همراه نصب کرد و اهداف را به صورت آنلاین ردیابی کرد. 

با استفاده از گوشی همراه می‌توان به راحتی به سیمکارت داخل ردیاب دستور های خطی مربوط به ردیابی خودرو و هشدار ها ارسال کرد که این دستور های شامل ریستارت کردن یا اطلاعات مربوط به دستگاه و همچنین موقعیت های مکانی می‌شوند. 

ویژگی های کلی ردیاب جی پی اس مغناطیسی خودرو

  • ردیابی لحظه‌ای مبتنی بر وب
  • باتری بادوام با ۳۰ روز آماده به کار
  • آهنربای قدرتمند با چسبندگی بالا
  • پشتیبانی از سیمکارت و شبکه GSM
  • امکان دریافت اطلاعت از طریق پیامک

همچنین می‌توانید ویژگی‌های سایر ردیاب ها را مانند ردیاب خودرو لندر LD-55 و ردیاب خودرو LD-55R را بررسی کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا