دوربینریپورتاژ آگهی

دزدگیر دوربین دار سیم کارتی X9009 با قابلیت شنود صدا، فیلم‌برداری و عکاسی مخفیانه

دزدگیر دوربین دار سیم‌کارتی X9009 دستگاهی مجهز و با چندین کاربرد است. دزدگیر X9009 مجهز به بهترین دوربین برای جاسوسی، شنود صدا، فیلم‌برداری و عکاسی مخفیانه است. این دزدگیر توانایی عکاسی و ارسال آن به شماره مرجع را در کمتر از ۷ ثانیه دارد. فرمت فیلم‌های گرفته شده توسط این دزدگیر AVI است و عکس‌های گرفته شده با فرمت JPEG ذخیره می‌شوند. X9009 دارای یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپری است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا ۳ ساعت به صورت بی‌وقفه فیلم‌برداری کند. تنها با ارسال یک کد مشخص به دزدگیر سیم‌کارت‌خور X9009، دستگاه شروع به فیلم‌برداری و ضبط صدا می‌کند.

فیلم‌های گرفته شده توسط این دزدگیر با کیفیت ۲۴۰ × ۳۲۰ در کارت حافظه میکرو اس‌دی (Micro SD) آن ذخیره می‌شود. فرمت فیلم‌های ذخیره شده AVI است و سرعت فیلم‌برداری این دستگاه ۲۵ فریم بر ثانیه است. دزدگیر سیم کارت خور دارای سنسور حساس به حرکت است. عملکرد سنسور حرکتی به این صورت است که با تشخیص حرکت یا دریافت سیگنال حرکتی، با توجه به نوع عملکرد تعیین شده (عکاسی، فیلم‌برداری، ضبط صدا)، شروع به فعالیت می‌کند.

دزدگیر سیم‌کارت‌خور بسیار کوچک است، ابعاد آن ۱۵ × ۳۵ × ۴۸ میلی متر است. اندازه کوچک دستگاه این امکان را به کاربر می‌دهد دستگاه را در بهترین نقطه، دور از دید و دسترس دیگران قرار دهد و از خانه، محل کار، انباری و هر محیط مورد نظر و مهم دیگر محافظت کند. این دزدگیر کوچک از تمام دوربین‌های مدار بسته موجود در بازار مناسب‌تر است زیرا کاربر را بلافاصله از اتفاقاتی که در اطرافش در حال انجام است با خبر می‌کند. همچنین می‌توان از این دستگاه به عنوان یک ردیاب استفاده کرد. این دزدگیر از قابلیت جواب دهی اتوماتیک برخوردار است و پس از تماس گرفتن با آن این امکان را فراهم می‌کند که صداهای اطراف آن را شنید. با ارسال کدهای از پیش تعیین شده به دزدگیر X9009 می‌توان از امکانات آن استفاده کرد. این کدها عبارتند از:
۱. خاموش / روشن: VDO / VOV
۲. شروع / پایان ضبط: SDO / SOV
۳. مکان / بازنشانی: GET / DEL
۴. بررسی شماره / حذف شماره: GET / DEL

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا