رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب جی پی اس خودرو لندر، موقعیت یاب آنلاین

ردیاب خودرو LD-55R یکی دیگر از مدل های ردیاب برند لندر می باشد. این برند موفق شده ردیاب های قوی و کارامدی را تولید و عرضه نماید. ردیاب LD-55R مشابه مدل ردیاب LD-55 می باشد. این دو ردیاب دارای خصوصیات تقریبا یکسانی بوده و تنها در یک پارامتر باهم متفاوت می‌باشندکه در ادامه مطلب به آن اشاره می‌شود. ردیاب ذکر شده با پشتیبانی از سامانه موقعیت یاب جهانی GPS و نیز نصب سیم کارت، قادر است موقعیت مکانی هدف مورد نظر را گزارش دهد. شما این گزارش و سایر گزارشات و هشدارهای ردیاب را از طریق نوتیفیکیشن، پیامک و تماس، دریافت می‌کنید. ردیاب لندر دارای اپلیکیشن موبایلی برای نصب بر روی گوشی های اندروید و IOS است. به وسیله این قابلیت قادر خواهید بود موقعیت مکانی خودرو خود را به صورت لحظه ای بر روی گوشی موبایل خود مشاهده نمایید. علاوه بر موبایل، ردیابی به وسیله وب سایت و ارسال پیامک نیز صورت می‌گیرد. از ویژگی های این ردیاب و سایر ردیاب های سری لندر این است که می تواند اطلاعات و رکوردهای خودرو را به مدت ۳ ماه در خود ثبت و ذخیره نماید. این اطلاعات شامل سرعت خودرو، مدت زمان توقف خودروها، مسیر حرکت آنها و نیز مسافتی که پیموده‌اند می‌باشد. این ردیاب ویژگی های دیگری نیز دارد که در ادامه بیان خواهد شد.

 هشدار های حرکت و جابجایی

شما با نصب اپلیکیشن موبایل بر روی گوشی و نیز ورود به وب سایت می‌توانید اطلاعات زیادی از حرکت خودروها و مسرهای آن بدست آورید. این ردیاب مجهز به هشدار حرکت است. یعنی زمانی که خودرو روشن شود، در همان لحظه دستگاه ردیاب با شما تماس گرفته و با ارسال هشدار مربوطه، شما را از این موضوع مطلع می نماید. همچنین زمانی که خودرو خاموش باشد و در همان حالت جابه جا شود،ردیاب به شما هشدار خواهد داد. این موارد برای زمانی که خودرو به سرقت رود یا بدون اطلاع حرکت داده شود مفید می‌باشد. ردیاب لندر هنگام ورود و خروج از محدوده امنی که شما برای آن تعریف نموده اید نیز، قادر به ارسال هشدار است.

ردیاب خودرو لندر LD-55Rردیاب ردیاب خودروبهترین ردیاب خودرو

مشخصه هایی از جمله ساعت حرکت خودروها، سرعت حرکت آنها و حتی میزان توقف آنها را می توانید بر روی نقشه به صورت آنلاین مشاهده نمایید.  این ویژگی ها برای مسیرهای پیموده شدت تا ۳ ماه قبل خودروها نیز همانطور که قبلا بیان شد ، قابل مشاهده و دسترسی است.

خاموش کردن خودرو از راه دور

به وسیله ردیاب خودرو ذکرشده می توان خودرو را از راه دور خاموش نمود. این ویژگی از بهترین راهکارهای مقابله با سرقت خودرو است. بدین صورت که پس از اطلاع از سرقت یا جابجایی خودرو، از طریق اپلیکیشن یا ارسال پیامک، دستوری به دستگاه ردیاب صادر کرده و بدین وسیله سوخت رسانی به خودرو متوقف شده و خودرو از حرکت می‌ایستد. عمل سوخت رسانی به خودرو تا زمان ارسال دستور مجدد شما، همچنان متوقف می‌ماند. 

  امنیت از مهمترین گزینه ها در زندگی روزمره ما به شمار می‌آید و با وجود آمار بالا سرقت خودرو و موارد مشابه حتما نیاز به ابزارهای مختلفی برای حفظ این امنیت و جلوگیری از به سرقت رفتن خودرو هستیم. یک ردیاب خودرو از عهده این کار برمیاد و باید گفت که لندر LD-55R تا حد زیادی این انتظار رو برآورده کرده.

این ردیاب فاقد کلید SOS برای ارسال پیام اضطراری و هشدار باز شدن درب خودرو می باشد. این دو قابلیت در ردیاب لندر سری LD-56 و LD-56R وجود دارد. اما این ردیاب قادر است خودرو شما را از راه دور کنترل و خاموش نماید.

ویژگی های اجمالی ردیاب خودرو LD-55R

  • سیم کارت خور
  • دارای اپلیکیشن موبایل برای نصب بر روی گوشی اندروید و IOS
  • مشاهده مسیرهای پیموده شده و نمایش موقعیت لحظه ای خودرو
  • ثبت رکوردها و موقعیت ها به مدت ۳ ماه
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • هشدار قطع برق باتری خودرو و هشدار اتمام باتری
  • هشدار جابجایی خودرو
  • هشدار لرزش و ضربه
  • هشدار ورود به محدوده تعیین شده و خروج از محدوده امن جغرافیایی
  • هشدار سرعت غیرمجاز
  • قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا