رپورتاژ کالاردیاب

ردیاب جی پی اس آهنربایی خودرو p3C

ردیاب جی پی اس آهنربایی CA-P3C یک وسیله‌ی عالی برای ردیابی انواع وسیله نقلیه و خودروها و کامیونت های باری می‎باشد. ردیاب جی پی اس CA-P3C دارای ابعادی کوچک با وزن کم است که باعث مخفی بودن آن می‌شود. ردیاب آهنربایی CA دارای یک باتری داخلی قابل شارژ است که قابلیت آماده باش تا ۳۰ روز متوالی را دارد. جی پی اس آهنربایی CA دارای یک چیپست GPS داخلی با دقت بسیار بالا می‌باشد که ساخت شرکت UBLOX است و در کنار آن ردیاب آهنربایی قابلیت پشتیبانی از سیمکارت داخلی را نیز دارد که با کمک آن می‌توان به شبکه های GSM , GPRS از فرکانس ۸۵۰ تا ۱۹۵۰ مگاهرتز برای دسترسی و تبادل اطلاعات و هشدارهای مربوط به ردیابی و مکانیابی خودرو متصل شد.

ردیاب ردیابی ردیاب خودرو لیست قیمت ردیاب خودرو بهترین ردیاب خودرو

مکان یاب خودروردیاب ماشین magnet car trackerردیاب ردیاب خودرو

ردیاب آهنربایی

ردیاب جی پی اس CA-P3C دارای یک آهنربای داخلی بسیار قوی می‌باشد که از ویژگی های پرکاربرد این دستگاه ردیاب به حساب می‌آید. با کمک آهنربای داخل این ردیاب می‌توان آن را به راحتی به هر نوع سطح فلزی از جمله بدنه‌ی خودروها و ماشین های سنگین و سبک متصل کرد و بدون هیچگونه آسیبی آن را از روی سطح فلزی مورد نظر جدا کرد. می‌توان این ردیاب جی پی اس آهنربایی را به سطوح مختلف خودرو مانند زیر کاپوت یا باک سوخت خودروی مورد نظر اتصال داد که این عمل بسیار مخفی و دور از دید افراد به نظر می‌آید و گفتنی است که بهترین روش استفاده از این ردیاب آهنربایی اتصال این دستگاه ردیابی به زیر خودرو است که کاملا مخفی و دور از چشم به حساب می‌آید.

ردیاب آهن ربایی خودرو CA-P3Cgps trackerردیاب مغناطیسیردیاب خودرو اهنرباییردیاب

ردیابی آسان

ردیاب جی پی اس خودرو CA-P3C قابلیت پشتیبانی از سیمکارت را نیز دارد که با کمک آن می‌توان به راحتی به شبکه های قدرتمند GSM/GPRS برای ردیابی و دریافت اطلاعات و هشدارهای مربوط به ردیابی خودرو باخبر شد. این عمل طوری است که شما با نصب سیمکارت در داخل این ردیاب آهنربایی می‌توانید تنها با ارسال چند کد و دستور کوتاه از اطلاعات مربوط به ردیابی ماشین مانند سرعت شتاب مقدار کارکرد و اطلاعات باتری یا از موقعیت جغرافیایی خودرو با خبر شوید. علاوه بر دریافت اطلاعات ردیابی خودرو از طریق پیامک متنی SMS می‌توان از طریق نرم افزار موبایلی یا درگاه اینترنتی از جزییات و اطلاعات مربوط به خودرو به صورت گرافیکی بر روی نقشه مطلع شد. 

 

ردیاب اهنربایی CA-P3CMagnet gps trackerردیاب ردیابیردیاب خودرو ارزان قیمت

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا